Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti McDonalds
Baiduanova, Amina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace, kterou používá velká společnost rychlého občerstvení; jejich použití a efektivnosti. Hlavním cílem je určit hlavní směry marketingového mixu ve společnosti, analyzovat současnou situaci, identifikovat mezery a vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu v podnikání na příkladu společnosti McDonald's. Na začátku této práce jsou uvedeny obecné informace o marketingové komunikaci společnosti Kotler. Následující kapitoly popisují jejich aplikaci v praxi pomocí příkladu společnosti McDonald's, také rozdíl v práci společnosti a jejích vnímání spotřebiteli na různých světových trzích. Tato práce poskytuje informace o výzvách, kterým společnost čelí v posledních letech, a také její schopnost překonat tyto obtíže. Na konci jsou některé návrhy pro další rozvoj a úspěch firmy.
Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií
Křapek, Milan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci automobilových značek na trhu v ČR v kontextu Kotlerových konkurenčních strategií a rozhodnout, zda komunikace těchto značek odpovídá postavení firem na trhu. Teoretická část představuje Kotlerovy konkurenční strategie a diskutuje různé aspekty marketingových strategií s ohledem na tento rámec. Praktická část staví na analýze sekundárních dat o českém reklamním trhu. Součástí práce jsou i doporučení pro jednotlivé značky, jak (s ohledem na jejich tržní pozici) v masmédiích komunikovat.
Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera
Kouba, Václav ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je analyzovat masmediální marketingovou komunikaci firem v pozicích lídra, vyzyvatele, následovatele a výklenkáře na českém automobilovém trhu. Analýza bude provedena na základě dat o reklamách v televizi, rádiu a tisku zadaných automobilkami v období roku 2014 a informacích o registracích výrobců ve stejném období. Informace o registracích společně s charakteristikami jednotlivých značek budou výchozími podklady pro rozřazení značek dle Kotlerových rolí do skupin. Skupiny pak budou podrobeny analýze komunikačních aktivit v televizi, rádiu a tisku. Závěrem bude zhodnoceno, zda firmy komunikují správně s ohledem na svou pozici. Případně budou navržena doporučení pro změnu této komunikace.
Využití Kotlerových konkurenčních strategií v segmentu pojišťovnictví
Sukdolák, Petr ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce je zaměřena na konkurenční strategie v pojetí Philipa Kotlera, které mají upevnit postavení firmy na trhu a napomáhat jí efektivněji konkurovat. Teoretická část práce obsahuje informace o podkladech, které jsou důležité pro sestavení konkurenčních strategií, a samozřejmě také poznatky o Kotlerových konkurenčních strategiích samotných. Praktická část se zaměřuje na pojistný trh v České republice, na němž, respektive na vybraných společnostech působících v tomto odvětví, budou uvedeny praktické příklady těchto strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.